wtorek, 25 lutego 2014

Tag z aniołkiem

W czasie porządków w szufladzie z "różnościami" wpadł mi w ręce gipsowy aniołek. Nie mogłam oprzeć się impulsowi, by natychmiast go wykorzystać - naczekał się w końcu na swoje pięć minut!
Wybór w kwestii formy padł na tag. Robię je dość często, choć zwykle są tylko dodatkiem do scrapa czy kartki. Tym razem jednak oddałam się całkowicie tej małej, ale bogatej formie, a w decyzji utwierdziło mnie dodatkowo wyzwanie na blogu Crafty Moly.



Aniołkowi dodałam do towarzystwa koronki, sznurek, szpileczki z perełkami, metalowy guzik oraz ramkę z masy papierowej. Wszystko umieściłam na papierze "Tęsknota" z kolekcji "Ocean uczuć" Crafty Moly oraz pachnącym kawą, postemplowanym papierze własnej produkcji domowej. Ucierpiała też jedna książka, ale... o tym sza!


Swój tag zgłaszam - oczywiście - na wspomniane wyzwanie Crafty Moly. A przy okazji, z racji wykorzystania mojego gipsowego znajdy, praca pasuje na wyzwanie na blogu Scrapek.pl, gdzie niniejszym także leci.


3 komentarze :

  1. Ale cudny ! dziękuję za udział w naszym wywaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny ten tag! bardzo mi się podoba, fajnie to wszystko poskładałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza praca! dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka