czwartek, 11 czerwca 2015

Kartka dla S.

Myśląc o urodzinowym podarunku dla S. wiedziałam, że prostota nie wchodzi w grę. Dla tak energicznej i kolorowej osoby musiałam przygotować równie bogatą niespodziankę - nawet jeśli miała być to tylko kartka z życzeniami.
Chwyciłam kilka drobiazgów, które od dawna kusiły mnie, by je wykorzystać. Do tego garść kwiatów. Bazę z papieru kraftowego. I... nic nie pasowało. Zła na siebie wyrzuciłam wybrane elementy i wzięłam inne - znów fiasko.
W końcu skusiłam się na bibułowe róże w kolorze czerwonego wina (mojej własnej produkcji - robione notabene również przy winie...) i delikatne retro-metalowe serwetki. Na kraftową bazę nakleiłam potuszowany papier UHK Gallery z kolekcji Morskie Opowieści, w którym zakochałam się już dawno temu (i który niekoniecznie musi się prezentować wyłącznie w błękitnych kompozycjach!). Dokomponowanie do tego pozostałych kwiatów było już przyjemną zabawą, obowiązkowo z urodzinowym "Sto lat" z tekturkowych literek. A na koniec stary guzik od babci i... pętelka.

Tak to wszystko prezentuje się w końcowym efekcie...




Kartkę zamknęłam w pudełku z papieru kraftowego, całość przewiązałam zieloną rafią. I zdecydowanie byłam zadowolona. Jubilatka też.

Kilka zbliżeń na detale...

I materiały:
- baza kraft od Rapakivi
- alfabet tekturkowy od Rapakivi
- papier UHK Gallery "Morska Bryza"
- serwetka metalowa z Retro Kraft Shop
- kwiaty wiśni białe i brązowe
-  tusze distress Worn Lipstick i Wild Honey

Zgłaszam na wyzwania:

"Z metalowym elementem"

"Z tekturką"

"Retromania"



7 komentarzy :

  1. What a GORGEOUS card in a box love the design! Thank you so much for playing with us this month ❤ hugs Amy

    OdpowiedzUsuń
  2. guzik z pętelką i elegancka praca -chylę czoła :)

    Dziękuję w imieniu całego zespołu za udział w tekturkowym wyzwaniu I like Challenges:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jest ta karteczka, powodzenia w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie kolorów!
    Dzięki za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka