niedziela, 13 marca 2016

Wiosenny bukiet

Tak się składa, że w moim mieszkaniu nie ma żadnych roślinek. Może to i dobrze, ponieważ posiadam zdolność mordowania każdego liściastego towarzystwa, jakie pojawia się w moim otoczeniu. Z drugiej jednak strony parapety bez zieleni nieustannie wywołują we mnie pewien żal...

Idąc za tęsknotą do posiadania kawałka rabatki przygotowałam dla samej siebie (a tak!) niewielki box wypełniony kwiatami. Bukiet skomponowałam z białych i niebieskich kwiatów (to moje ulubione kolory), dodając im do towarzystwa nie mniej roślinne papiery Craft Shop oraz urocze tekturki (Essy Floresy, Wycinanka, Crafty Moly).

I teraz mam swoją wiosnę w pokoju!

Front pudełka zdobi piękne przesłanie - stempel z zestawu Forever Friends firmy Docrafts. Użyłam granatowego tuszu Latarni Morskiej i bezbarwnego pudru do embossingu na gorąco.


Pudełko stworzone wg wytycznych wyzwań:
 Inspiracją była kolekcja Blue Rose.

 Odpowiadam: u mnie! :)




11 komentarzy :

  1. też jestem zawsze zdziwiona jak robię coś dla siebie, zawsze na to zabraknie czasu;)
    śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT EKO-DECO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dekoracja, pomysłowa:)dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Dziękuję za udział w ekspresowym wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, uwielbiam te pudełeczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco.
    Pozdrawiam! Anna/DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pudełko! dziękuje za udział w ekspresowym wyzwaniu Eko-deco

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełko :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  7. To jedno z najładniejszych pudełek jakie widziałam, piękne te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great work!!!Thanks for joining in our Challenge on eco-deco)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest świetna :)
    Dziękuję za udział w ekspresowym wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za udział w moim wyzwaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka