niedziela, 10 kwietnia 2016

Lift na każdą okazję

Witajcie! Bez zbędnych wstępów chcę Wam dziś pokazać moją wersję cudownej pracy Małgosi, znanej jako Peninia. Jej ślubną kartkę liftujemy w najnowszym wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy.

U mnie kartka na każdą okazję. W odcieniach bieli i niebieskiego z dodatkiem soczyście zielonych liści - czyli trochę jak w pogodzie: chłód połączony z pierwszymi oznakami prawdziwej wiosny.

W swojej pracy wykorzystałam resztę papieru "Cisza przed burzą" z kolekcji UHK Gallery "Naval Treaty / Traktat Morski". Już zapomniałam, jak cudowny wzór posiadają te papiery! Pochwalę się również, że widoczne na kartce stemple z serii Urban Stamps upolowałam niedawno w Empiku w oszałamiającej cenie... 9 zł! Szaleję teraz z nimi niemal co dzień :)

Kartka zgłoszona na wyzwanie Poli.

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka