wtorek, 23 stycznia 2018

Dare to dream!

Marzenia - to one sprawiają, że się chce więcej. Że serce bije rytmem kroków przybliżających do ich spełnienia. Kolorują codzienność jak pierwsze promienie wschodu słońca. I o tym właśnie opowiada moja dzisiejsza praca.
Wiem, że dość często powtarzam, iż mediowanie nie jest dla mnie. Ale przecież nie można wiecznie trzymać się bezpiecznych technik i sprawdzonych form... A że postanowiłam wychodzić ze strefy komfortu - uczyniłam krok drugi, sięgając po maskę, pasty, mgiełki, brokat, tusz distress, mikrokulki, Glossy Accents i gesso. Uff, był bałagan...

Tytuł stworzyłam przy pomocy tekturki od Essów Floresów i literek wyciętych wykrojnikiem Marianne Design. Wystarczyło nieco potuszować brzegi, by cały napis delikatnie odcinał się od cieniowanego złoto-różowego tła.
Serce to dwie tekturki sklejone ze sobą - zależało mi na grubej, sztywnej ozdobie, która zniesie wiele eksperymentów, także tych nieudanych. Wpierw pomalowałam je warstwą białej farby akrylowej, na nią wysypałam przezroczyste mikrokulki, a całość zalałam porządną porcją Glossy, który na chropowatej powierzchni podczas podgrzewania stworzył ciekawy efekt pęknięć. Serducho podniosłam na kosteczkach 3D i obramowałam odciskiem z masy plastycznej.
Swój blejtram powiesiłam na ścianie - będzie mi przypominał, że warto się odważyć. A przy okazji inspiruje w nowym wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy, na które serdecznie zapraszam!

Pracę zgłaszam na wyzwania:
      

Produkty:
- foremka silikonowa "Ramka"
- kwiatki WOC - róże 10 mm
- tekturka "Dream" z zestawu napisów
- wykrojnik Marianne Design - wianek
- wykrojnik Marianne Design - litery
- pasta strukturalna biała 13Arts
- maska Eko-Deco 
- mgiełki perłowe domowej roboty: różowa i złota

4 komentarze :

  1. wyszło tak subtelnie i kobieco <3 że oczu oderwać nie mogę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki, widać, że fajnie się pobawiłaś przy tym :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu StudioSZOK:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka